Visar inlägg med etikett Victoria. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Victoria. Visa alla inlägg

tisdag 24 februari 2009

Sju års väntan är över...

Mitt inre är fyllt av motstridiga känslor:

- Å ena sidan önskar jag Victoria och Daniel allt gott. Hoppas verkligen att de båda har gjort ett klokt val och att dom kommer leva lyckliga i alla sina dar! Det är roligt att se två mogna ungdomar så lyckliga med varann.

- Å andra sidan undrar jag vilken händelse som kan slå dagens mediestörtflod med Rapports extrasändningar varje halvtimma. Är verkligen detta en nyhet av sådan rang?

- Å tredje sidan inser jag att jag själv, trots att jag i grunden är republikan, ändå har sugits med i dagens yra - därför hoppas jag att de sju magra åren idag på fettisdagen nu äntligen är över för ungdomarna!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,