Mitt inre är fyllt av motstridiga känslor:
- Å ena sidan önskar jag Victoria och Daniel allt gott. Hoppas verkligen att de båda har gjort ett klokt val och att dom kommer leva lyckliga i alla sina dar! Det är roligt att se två mogna ungdomar så lyckliga med varann.
- Å andra sidan undrar jag vilken händelse som kan slå dagens mediestörtflod med Rapports extrasändningar varje halvtimma. Är verkligen detta en nyhet av sådan rang?
- Å tredje sidan inser jag att jag själv, trots att jag i grunden är republikan, ändå har sugits med i dagens yra - därför hoppas jag att de sju magra åren idag på fettisdagen nu äntligen är över för ungdomarna!
Läs även andra bloggares åsikter om Victoria, Daniel, förlovning