lördag 23 maj 2009

Hopplöst offside men ändå hoppfull

Det är ett elände att inte ha trådlös uppkoppling. Man blir fullständigt passé och offside jämfört med dessa hypersnabba bloggande kollegor. Så jag nöjer mig med att konstatera att avsiktsförklarinen fick det kraftfulla stöd som jag längtade efter.

Nu har vi en fast grund att arbeta vidare från och vi vet riktningen. Nu återstår bara den lite brsvärliga frågan hur vi tar oss dit. Men det ska nog gå¨det också - med Guds hjälp!
Läs mer om detta hos mina vindsnabba kollegor pastor Lasse i St Jakob och Tänk själv.

Jag känner mig nöjd och tar nu tåget hem till hustru, barn och barnbarn. Måste nog skaffa mig en trådlös uppkoppling också...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

lisbeth.ryfelt@elia.com sa...

Väntade dig på Eden!!

INput sa...

Nog vore det fint om tåget hade kunnat stanna till i Paradiset, men det går fler tåg - eller bilar...